16 decembrie 2011

Decât codaș la oraș...

Fiindcă azi de dimineață la știri iar l-am văzut pe Mircea Geoană în montajul în care se bucura că ajunsese președintele României, m-am gândit să pun alături două lucruri care s-au întâmplat la ceva distanță în timp, dar pe undeva cred că au o legătură mai puternică decât ne imaginăm. 


De ce am accentuat decât

În perioada de început ca președinte al Senatului României, Mircea Geoană a avut o zi de uși deschise. Poate au fost mai multe, dar eu pe aceasta am prins-o (la televizor). Era la el în vizită un grup de copii, și după ce au stat pe rând pe scaunul de președinte și mai știu eu ce alte lucruri au mai vizitat și făcut pe acolo, au ajuns pe una din terasele Palatului Parlamentului alături de Mircea Geoană. Unul dintre copii a spus ceva de genul că Geoană are serviciu frumos și că să tot ieși la pensie de acolo (cred), dar Mircea Geoană a clarificat: Eu decât ocup locul o perioadă de timp. 


Frumoasa legătura de care pomeneam mai sus s-a făcut atunci când Geoană, proaspăt ex-președinte al Senatului României, a ținut discursul de la Dăbuleni, unde toți dăbuleneni au sărit în apărarea senatorului lor. Și atunci am aflat de la un locuitor al comunei de ce l-au dat jos pe Geoană: E prea deștept decât ei.


Decât Doar atât am avut de „legat”. 

Un comentariu:

  1. Lool. Pe prima mi-am amintit-o citind. Pe a doua insa n-am prins-o. E cheia de bolta! A inchis un ciclu! :)))

    RăspundețiȘtergere