14 septembrie 2011

Space... there's no frontier

Nu am mai postat nimic cam demult, am fost și foarte ocupat și am avut și de alergat cu cel mic, care a făcut o alergie puternică la ceva, nu știm încă la ce, dar o să încercăm să aflăm în lunile următoare. E bine acum, pe regim și cum ne-am mai liniștit și noi, restul, putem să revenim la o activitate normală. A început și școala, deja începem să ne revenim după vacanță, să intrăm în programul de care ne ținem, practic, cel mai mult din an.

Dar lasând acestea la o parte, mă bucur că în fine am ocazia să postez ceva legat (pe undeva) de ceea ce lucrez acum: VFX - The making of Space Battleship YamatoNu am nici o legătură cu acest film (Space Battleship Yamato), dar e o prezentare foarte bună a ceea ce înseamnă, în definitiv, efectele speciale digitale. 


Puteți vedea prezentarea efectelor speciale aici (mulțumiri lui Marian Poiană pentru link).
Iată și trailerul de pe YouTube:





Vă recomand și filmul, l-am văzut, mi-a amintit pe alocuri de Galactica, de Star Trek, pe ici pe colo de Star Wars, mai sunt și alte ”amintiri” pe care le sar acum fiindcă nu asta este important: pe ansamblu este pur japonez. Iar cel mai ”japonez” moment de acțiune mi s-a părut a fi pe la minutul 40 (în film). Dacă îl vedeți sunt curios ce v-a plăcut vouă cel mai mult, în ideea de moment de acțiune în stil japonez.

Lăsând la o parte filmul de mai sus, și revenind la ceea ce lucrez, nu știu în ce măsură pot divulga proiectele prezente, dar iată o legătură către ultimul proiect (film) la care am lucrat (toate informațiile despre el fiind acum publice): Assasination Games. Mie personal mi-a plăcut foarte mult proiectul fiindcă am avut ocazia să încerc ceva nou: digital compositing. Lucru pe care l-am făcut și la proiectul curent, pe lângă alte taskuri. Sper să apară lista de credits cât mai repede, să vă pot povesti de acest ultim film la care lucrăm, și care va face să pălească orice alt film prezent pe această pagină :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu