15 septembrie 2011

Cheesecake simplu, copt


O nouă încercare de cheesecake, dar copt la cuptor, de data aceasta. Este destul de apropiată de celebra reţetă de New York Cheesecake, şi se face chiar mai simplu decât reţeta precedentă de Cheesecake simplu.

Din păcate poza care o făcusem e neclară, prin urmare nedemnă de a reprezenta reuşita. O pun totuşi pentru a vă da o idee de ce iese, fără adaosuri.


Personal îmi place mai mult această variantă faţă de cea de dinainte.


Iată şi reţeta:

Ingrediente:

    200 gr brânză de vaci (să nu fie acră, apoasă, ci cât mai cremoasă)
    200 gr smântână dulce
    80 gr zahăr pudră
    3 ouă
    3 linguri de făină
    zeamă de lămâie (de la 1/2 la 1 lămâie, cum vă place)

Instrucţiuni:

Încingeţi cuptorul la 170° (foc potrivit).
Amestecaţi toate ingredientele până se omogenizează bine şi tot zahărul s-a dizolvat. Puneţi în formă şi coaceţi la cuptorul încins vreo 40-45 de minute.

Se scoate din cuptor, se lasă să se răcească.
Când s-a răcit se pune la frigider câteva ore (eu l-am făcut seara, l-am lăsat peste noapte).

La servire fiecare poate pune pe deasupra ce doreşte. Cum spuneam şi la celălalt cheesecake eu nu doresc nimic, deocamdată, îmi place gustul simplu.

Pentru cheesecake-ul din poza de mai sus am folosit o formă de 22 cm şi am dublat cantităţile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu