25 august 2015

Moebius, Dune, și înapoi

Facând curățenie prin bookmarks am dat peste Moebius Gives 18 Wisdom-Filled Tips..., și - cum nu pot rezista încă unei sesiuni Dune, ca de obicei, m-am apucat să urmez linkurile, trecând prin Moebius’ Storyboards & Concept Art for Jodorowsky’s Dune, am dat peste acest articol (cu care sunt în mare parte de acord, mai ales că ce s-a făcut la SciFi Channel, cu un Stilgar umflat cu pompa, un Paul semipsihotic și câte și mai câte alte scăpări, nu poate să fie Dune).

După interviul cu Lynch vine partea care mi-a plăcut cel mai mult: cineva oare chiar s-a gândit să facă glosarul respectiv iar acesta să fie dat publicului la intrarea în sală? S-a gândit să împartă și lanterne?

Oricum, fiindcă prin storyboardurile acestui film am ajuns aici, dacă aveți ocazia și încă nu ați făcut-o, faceți-o: căutați și vedeți Jodorowsky's Dune. Apoi o să începeți să vedeți multe alte filme cu alți ochi.

Dar revenim la Moebius, există foarte multe referințe, documentare, articole, totul foarte interesant. Astăzi eu m-am oprit la:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu