29 august 2012

Supă simplă de broccolli, cu nucă prăjită și brânză de capră

O supă foarte simplă, pe care am văzut-o făcută de Gordon Ramsay, și pe care a trebuit să o fac și eu! Am modificat foarte puțin rețeta originală, fiindcă așa am simțit pe alocuri, și anume am adăugat smântâna fermentată și am prăjit nuca. Pentru rețeta originală nu adăugați smântână și nu prăjiți nuca. Versiunea din poze este de la o ”versiune” a rețetei originale.




Din cantitățile de mai jos ies aproximativ 4 porții.

Ingrediente:
broccolli, 1 pachet congelat (4-500g) sau echivalent în căpățâni
2 linguri de smântână (fermentată)
brânză de capră (ca cea de la La Colline)
miez de nucă, jumătăți sau sferturi (4 jumătăți la o porție)
sare
piper negru




- broccolli se pune la fiert în apă clocotită (cu sare) (apă suficientă, să-l acopere bine, dar să nu fie prea multă fiindcă apa în care a fiert se refolosește la supă și nu vrem să fie prea ”lungă”)
- nuca se stropește cu apă și se presară sare
- punem nuca să se prăjescă puțin într-o tigaie
- brânza de capră se taie feliuțe
- se pregătesc farfuriile și se pune în fiecare în centru întâi echivalentul miezului a două nuci, apoi două feliuțe de brânză peste nucă
- broccolli fiert se trece prin blender (se adaugă în blender peste broccolli din apa în care a fiert cam până la jumătate ca să poată aparatul să-l procesezeș în funcție de blender poate fi nevoie de mai multă sau mai puțină apă)
- se adaugă smântâna
- se completează cu apă în care a fiert pentru a obține consistența dorită
- se potrivește de sare
- se macină puțin (PUȚIN!) piper negru pe brânza de capră din farfurii
- se toarnă supa de broccolli într-o parte, nu pe brânză, astfel încât să înconjoare ”aranjamentul” din centru, dar să nu urce peste brânză
- se face ”tradiționala” dâră de ulei de măsline și gata :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu