17 octombrie 2012

Consum de meci



Sunt curios cum o să fie consumul de mitinguri și congrese de azi...
Și nu, ieri și azi chiar nu aveam cum să las mașina acasă.

Ce știam este că tot circul de ieri și de azi e degeaba, ...
... fiindcă România nu avea cum să câștige: pentru asta îi trebuie fotbaliști și antrenori. Ori noi avem vedete (în sensul peiorativ) și scandalagii (în adevăratul sens).

La fel o să fie și cu mitingurile și congresele de astăzi: nu România o să câștige.

Inițial mă gândisem să mă uit la meci, nu m-am mai uitat de mult la un meci al naționalei. Am dat pe meci cu un minut înainte să dea Olanda primul gol, apoi am mutat pe un alt post, și mă mai întorceam când pe acolo erau reclame. Așa am văzut toate golurile din prima repriză. La a doua nu am mai venit; reclamele erau mai interesante pe celălalt post.

Și în afară de asta: federația nu poate impune ca postul care transmite să aibă HD? Nu o prostie întinsă de 16/9?

Nu mai știu pe unde se vorbea de întâlnirea dintre cel mai bun atac al grupei (Olanda) și cea mai bună apărare (România). Și întrebarea era cine o să câștige. Apărarea nu prea câștigă, domnilor comentatori. 

[Edit] - Consumul de a doua zi se poate vedea aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu