18 octombrie 2012

Regezorul Cioabă

În nici un fel peiorativ, mi s-a părut haios să obțin regezor din rege și regizor.


Sursa: Antena 1

Regele Cioabă chiar a făcut un film documentar...
pe care l-a regizat, pentru cei care nu au aflat, care se numește Adevărul despre Holocaust și în care folosește imagini din al doilea război mondial, are interviuri cu supraviețuitori ai Holocaustului și prezintă mărturii ale rromilor deportați.

Am găsit o declarație a Regelui Cioabă, făcută pentru Antena 1: "In 2002 am realizat pentru Steven Spielberg, tot asa, niste interviuri, dar fara sa filmam si noi scene si fara sa apelam la arhiva nationala si sa regizam. Am primit o diploma din partea dansului atunci"

Documentarul participă la Sibiu, la a XII-a editie a Astra Film Festival (15-21 octombrie), se aude ceva de Cannes, iar Cioabă vrea să ajungă la Hollywood să facă un film cu Mel Gibson, Angelina Jolie și Antonio Banderas. Până la asta fusese ok, acum ce să mai zic: mă opresc aici.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu