18 octombrie 2012

Fotbal vs. Politică: Confruntarea Consumului!

Cum spuneam ieri, eram curios să văd cum va fi azi cu mașina... și am aflat...

Poza de ieri a reprezentat un punct de maxim al consumului, undeva pe drum. Nu am făcut și la cel final, care era pe la 18.0 l/100 km. Dar azi, azi am depășit orice imaginație!
După 40 de minute de... să-i spunem mers primii 2 km?
Observați cu câtă subtilitate s-a infiltrat
semnalizarea că rezervorul e pe golite?
Pe prima porțiune de drum, de pe strada Traian până la Baba Novac am descoperit că există o limitare la afișarea consumului mediu. Mai mult decât 49.9 nu arată, și am stat suficient pe loc pe acolo să trec și de 55.0, cred. Și dacă pun pe consum instantaneu și plec de pe loc cu pedala la podea tot 49.9 e maximul pe care-l arată. 

Cred că am să scriu la Volkswagen să-mi dea o mașină nouă care să nu aibă acest defect.

Noroc că pe măsură ce mă îndepărtam de centru se mai elibera drumul, așa că am ajuns acasă cu un consum mediu ceva mai decent. Așa că, o oră mai târziu, pentru un drum care atunci când e aglomerat, dar fără meciuri de fotbal sau politice, durează 20 de minute:


După 20 de minute și încă 5 km, în fine: finalul mediu!

Bine că era motorină, nu vreau să știu la benzină cum e... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu